論文 - 大年 順子
-
Exploring GenAI as a Feedback and Assessment Tool: A Mixed-methods Study 査読
大年順子
JACET関西支部ライティング指導研究会紀要第16号 1 - 19 2025年3月
-
必修英語科目コース別の英語力と自己評価の変化 —GTECスコアと岡大CAN-DO リストを用いて— 査読
大年順子, 荻野勝, 寺西雅子
岡山大学教育推進機構教育研究紀要第1巻 1 106 - 120 2024年3月
-
【研究ノート】 高校での英語授業活動の経験について-地方国立大学の1年生を対象とした調査より- 査読
森谷 浩士, 荻野 勝, 大年 順子, 寺西 雅子
日本国際教養学会誌 10 150 - 162 2024年
-
Examining the Use of “according to ...” in Discussion Essays by University Students in Japan: Is It a Sign of Academic Writing or a Lexical Teddy Bear? 査読
JACET 関西支部ライティング指導研究会紀要 第 15 号 ( 15 ) 2023年3月
-
全学共通英語科目における学習者のニーズ分析:アンケート項目の作成過程について 査読
森谷浩士, 大年順子, 寺西雅子, 荻野勝
岡山大学全学教育・学生支援機構教育研究紀要 7 ( 7 ) 25 - 40 2023年3月
-
An Analysis of Peer Assessment for Final Oral Presentations
岡山大学大学院社会文化研究科紀要 53 19 - 35 2022年3月
-
An Online Practice for L2 Source-Based Writing 招待
大年順子
JACET Kansai Journal 24 1 - 14 2022年3月
-
Analyzing Argumentative Essays Rated by Human Raters and Automated Essay Scoring: Focusing on the Four Elements of Introductory Paragraphs 査読
JACET 関西支部ライティング指導研究会紀要 ( 14 ) 17 - 30 2021年3月
-
岡山大学GTECを用いたCan-Doリストの開発
大年順子, 剱持淑, 寺西雅子
岡山大学教育研究紀要 ( 5 ) 44 - 59 2020年12月
-
Scaffolded Peer Feedback in EFL Writing Tutorials
大年順子
岡山大学大学院社会文化研究科紀要 ( 48 ) 31 - 50 2019年12月
-
English Writing Episodes in the Japanese Workplace: A Survey Study 査読
Kuru Yukiko, Yamanishi Hiroyuki, Kinshi Kayoko, Otoshi Junko, Masaki Michiko
JACET 関西支部ライティング指導研究会紀要 ( 13 ) 25 - 30 2019年3月
-
英語ライティング授業における教員のフィードバック活動 : 日本人教員へのインタビュー調査
藤岡真由美, 大年順子
大阪府立大学紀要(人文・社会科学) ( 68 ) 67 - 78 2019年3月
-
An Analysis of English Writing Tutors' Assessment of Japanese Argumentative Essays 査読
大年順子
JACET 関西支部ライティング指導研究会紀要 ( 13 ) 1 - 12 2018年3月
-
ルーブリック2009の妥当性についての検証:構成を中心に 査読
大年順子, 金志佳代子, 久留友紀子, 正木美知子, 山西博之
JACET関西支部ライティング指導研究会紀要 ( 12 ) 13 - 24 2017年4月
-
Analyzing the validity of rubric 2009: Focusing on organization 査読
Otoshi Junko, Kinshi Kayoko, Kuru Yukiko, Masaki Michiko, Yamanishi Hiroyuki
The Bulletin of the Writing Research Group, JACET Kansai Chapter ( 12 ) 13 - 24 2017年4月
-
Training Student Writing Tutors from Sociocultural Perspectives 査読
Junko Otoshi
JACET 関西支部ライティング指導研究会紀要 ( 11 ) 31 - 36 2015年3月
-
Comparing the pedagogical benefits of both Criterion and teacher feedback on Japanese EFL students’ writing 査読
Neil Heffernan, Junko Otoshi
JALT CALL Journal 11 ( 1 ) 63 - 76 2015年
-
Written feedback in Japanese EFL classrooms: A focus on content and organization 査読
Neil Heffernan, Junko Otoshi, Yoshitaka Kaneko
The Journal of Language Teaching and Learning 4 ( 1 ) 55 - 68 2014年
-
An analysis of a hypothesized model of EFL students' motivation based on self-determination theory 査読
Junko Otoshi, Neil Heffernan
Asian EFL Journal 13 ( 3 ) 66 - 86 2011年9月